آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

]چهارشنبه سوری

1390/12/25 1:23
نویسنده : مامان نسترن
818 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود چهارشنبه آخر سال رسید. انگار همین دیروز بود که داشتم واست پست ٤شنبه سوری سال ٨٩رو می نوشتم.

امروز واسه اولین بار اون پست رو بعد از یه سال خوندم . چقدر زود گذشت.

دیشب باهمه قشنگیش تموم شد.می دونی که من همیشه از ترقه و کلا صداهایی مثل بمب و ترکیدن بادکنک بیزارم. واسه همین سر شب با بابایی رفتیم وسایل سفره هفت سین رو خریدمو سریع برگشتیم خونه.

اما امان از شما

ساعت حدودا ١٠شب بود که از خیابون صدای آهنگ و دست وشلوغی اومد. پرده رو که کنار زدم .اوووووووووه

دیدم یه عده دختر وپسر ریختن روبروی خونمون که فضای بازه . ماشینشون رو پارک کردن و د برقصو بپر ازآتیش و ترقه و.............

ناخواسته آتیش بازی رو آوردیم خونمون.

شمام چسبیدی که بریم روی تراس که برقصی وآتیش ببینی توی هوای سرد مجبور شدم لباس تنت کنم وبریم روی تراس.

رفتن همانا و نیومدن شما همانا.

همین جوری دیدم شد ساعت ١ ونیم نصفه شب. نه اونا ولکن بودن نه شما.

از کمر دردو سرما خشکیدم. بابایی طفلکی گفت که منکه رفتم بخوابم.

من موندم و شما.

ترقه ای بود که بیخ گوشم در میشد. شما ولی کلی ذوقیدی. دیشب فهمیدم برعکس مامانت خیلی شجاعی از هرچی که من می گریخم شما می ذوقی.(آسانسور . بادکنک و ترقه..)

خلاصه که اینم از توفیق اجباری.

اما بازم خوشحالم که امسالم این رسم آبا واجدادمون زنده موند. اما فقط جای ملاقه زنیش خالیه.

درآخر اینم عکس سفره مون که بی ربط به موضوع امشبه اما واست میذارم شاید فرصت نکنم واست بذارم

قربونگل پسرم بشم.

می دونم سفره مون خیلی جذاب نشده . به خوشگلی و نانازی خودت ببخش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 1:33
خانومی همین الان سفره هفت سینت رو توی مامی سایت دیدم خیلی خوشگل شده آفرین
مامان نیایش
26 اسفند 90 19:59
ما شا الله پسر گل و شیطون و باهوش و شجاع سال خوبی داشته باشید سفره هم خیلی قشنگه
مامان آرین
27 اسفند 90 8:24
بچه ها بدویین بیاین برف بااااازی
مامان سارا
27 اسفند 90 11:20
> >همه دارند واسه هم کارت تبریک و ایمیل می فرستند. >همه دارند واسه هم آرزوهای خوب میکنند. >مطمئنم که یه عالمه از دوستات برای تو آرزوی سلامتی و خوشی و پولداری توی سال جدید کرده اند. >منم دوست دارم بهت بگم که حال و احوالت برام مهمه.نه تنها توی سال جدید،بلکه توی همه ی سالهایی که داره میاد. >******** > > >دوست دارم بدونی که دلم میخاد خوشی برات از آسمون بباره >دوست دارم اوقات رمانتیک و شادی در انتظارت باشه >و زندگیت سرشار از امید و محبت و عشق باشه > > >من خیلی خوشحالم که شانس دوستی با تو رو داشته ام.امیدوارم خودت هم بدونی که یه فرشته توی تو هست >امیدوارم توی زندگیت با افرادی مثل خودت آشنا بشی و لذت هم صحبتی با مهربونها رو بچشی > > > >امیدوارم لحظه های خوشی با دوستات بگذورنی،از اون لحظه هایی که از خنده غش میکنی و بهت خیلی خوش می گذره > > > >امیدوارم وضع مالی ات خیلی روبه راه باشه و همش واسه خودت و بقیه هدیه های خوب بخری > >خلاصه اینکه برات همه ی خوبی هاو خوشی ها رو آرزو دارم > >
مامان ماهان
28 اسفند 90 9:18
سلام گلم سفره هفت سینت خوشگله عزیزم دستت درد نکنه
خاله نوشين
1 فروردین 91 4:40
ن ن ن تو رو خخخخخخخدا از توي وبلاگ چاقاقلوها ادرس مسابقه هفت سينو بردار عكسشو بذار من نتونستم سفره بذارم سفرت خيلي گوگشل شده عيدت مبارك
سعید
13 فروردین 91 19:26
S.M.A (مرجع کد آهنگ) اگر مي خواهيد وبلاگ جذابي داشته باشيد مي توانيد يک اهنگ مناسب براي آن انتخاب کنيد. کد آهنگ بيکلام کد آهنگ تيتراژ سريال ها کد آهنگ خوانندگان ايراني و خارجي کد آهنگ شاد کودکان و کدهاي مذهبي منتظر حضور شما هستم
مامان امیر علی
15 فروردین 91 14:28
وای به به چه عکسها و چه منظره های قشنگی .ماشاله گل پسرم ایشاله سالی پر از شادی پیش رو داشته باشید .ما اپیم پیش ما هم بیاین